Billedskift
Kurt G
2016-12-03 12:20:44 UTC
Hej.
Til en hjemmeside har jeg brug for, at billederne med små
intervaller skifter. Det kan php ikke selv klare, det må have
hjælp af noget andet!
Er der nogen, der kender teknikken?
Mvh Kurt
Det kan klares med jQuery/javascript.
FUT til clientside gruppen.
Tak for svaret.
Men der er tilsyneladende ikke nogen clientside gruppe! Jeg kan i hvert
fald ikke få øje på den!

Mvh Kurt
Kurt G
2016-12-03 12:26:45 UTC
[...]
fald ikke få øje på den, når jeg kikker i oversigten.
Men der er måske fejl i min opsætning.
Mvh Kurt G.
Dennis Munding
2016-12-03 14:39:39 UTC
Post by Kurt G
[...]
hvert fald ikke få øje på den, når jeg kikker i oversigten. Men
der er måske fejl i min opsætning.
Hej Kurt,

Ikke en fejl i din opsætning, for jeg fik også en fejlmelding om at
gruppn ikke fandtes til trods for, at jeg intet havde ændret samt nemt
kunne finde din via Google Groups (det er mig, der er "DK8700"). :-)
--
Dennis Munding
a.k.a. The Eye-PG-
"When you hear the wind, you're already dead..."
Bertel Lund Hansen
2016-12-03 13:38:48 UTC
Post by Kurt G
Men der er tilsyneladende ikke nogen clientside gruppe! Jeg kan
i hvert fald ikke få øje på den!
Du har da skrevet to indlæg i den. Det er denne her.
--
Bertel
bertel.lundhansen.dk fiduso.dk obese.dk