Programmering med JavaScript
scootergrisen
2013-08-05 03:15:42 UTC
Er der andre end mig der finder den her morsomt ? ...
http://www.teknologisk.dk/kurser/programmering-med-javascript/k87393
Birger Sørensen
2013-08-05 06:26:27 UTC
Post by scootergrisen
Er der andre end mig der finder den her morsomt ? ...
http://www.teknologisk.dk/kurser/programmering-med-javascript/k87393
Nah - pinligt nærmere.

Birger
Utils http://sdccms.dk/ordbog/ http://sdccms.dk/mailfriend/
http://bredelund.dk CMS som det var meningen et sådant skulle være
Bertel Lund Hansen
2013-08-05 06:57:21 UTC
Post by Birger Sørensen
Nah - pinligt nærmere.
Ja. Jeg har just skrevet til ***@teknologisk.dk og gjort dem
opmærksom på at siden bør revideres af en der ved hvad han har
med at gøre.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/
Kim Ludvigsen
2013-08-05 07:07:38 UTC
Post by Birger Sørensen
Nah - pinligt nærmere.
opmærksom på at siden bør revideres af en der ved hvad han har
med at gøre.
Fint, meld tilbage, hvad de svarer.

Det ser ud som om, underviseren har skrevet afsnittene fra Forudsætning
og nedefter, mens en eller anden tilfældig kontormus har skrevet
indledningen. Det er kun indledningen, der er pinlig. Men den er til
gengæld ekstrem pinlig.
--
Kim Ludvigsen
Beskyt dine minder og data med online backup:
http://kimludvigsen.dk/sammenligning/backup
Bertel Lund Hansen
2013-08-05 07:26:39 UTC
Post by Kim Ludvigsen
Fint, meld tilbage, hvad de svarer.
Første hurtige svar er allerede ankommet

Tak for dine kommentarer vedr. brug af logo ved vores
JavaScript kurser. Dine mails er sendt videre til vores
marketinggruppe.

Mon det er kontormusen? Hun har i hvert fald ikke fattet
problemet. Jeg skrev tilbage og understregede at det ikke kun var
et logo-problem.
Karl Erik Christensen
2013-08-05 10:59:05 UTC
Post by scootergrisen
Er der andre end mig der finder den her morsomt ? ...
http://www.teknologisk.dk/kurser/programmering-med-javascript/k87393
Er der andre end mig der synes, at tilværelsen tilbyder andet af større
vigtighed, end at en håndfuld pensionister gider hidse sig op over noget
så ligegyldigt, som et 2 dages kursus til 10.000kr.?

Men nu interesserer JS mig heller ikke særlig meget.

Karl Erik.
Kim Ludvigsen
2013-08-05 11:08:09 UTC
Post by Karl Erik Christensen
Post by scootergrisen
[...]
Vi hidser os da ikke op over kurset, men over den meget forkerte tekst
som en undervisningsinstitution sælger et kursus på. Teksten er direkte
pinlig, og jeg er sikker på, at de relevante personer på instituttet vil
være glade for at blive gjort opmærksom på den, så den kan blive rettet.
Karl Erik Christensen
2013-08-06 12:05:03 UTC
Post by scootergrisen
[...]
Jeg er temmelig sikker på, at kurset aldrig har kørt.
Teksten er bare med som "fyld". Hvis der vitterlig er en underviser
tilknyttet kurset, skulle vedkommende sikkert hurtigt få rettet teksten.

Jeg gætter på at institutionen er pisse ligeglad med en henvendelse.
Hvis de føler for det, sletter de nok nærmere hele gøgemøjet.

Karl Erik.
Erik Ginnerskov
2013-08-06 16:22:51 UTC
Post by Karl Erik Christensen
Jeg er temmelig sikker på, at kurset aldrig har kørt.
Lyder sandsyligt. Hvem ville også betale 10K kr. for et kursus i js holdt af
en klovn, som ikke kender forskellen på Java og js og som åbenbart tror, at
js køres serverside.
Erik Ginnerskov
Birger Sørensen
2013-08-06 17:09:06 UTC
Post by Erik Ginnerskov
[...]
js kan da godt køre serverside. Formentlig ikke det mest
hensigstsmæssige, men det kan lade sig gøre...
;)

Leif Neland
2013-08-05 20:33:05 UTC
Post by scootergrisen
Er der andre end mig der finder den her morsomt ? ...
http://www.teknologisk.dk/kurser/programmering-med-javascript/k87393
Apropos: Loading Image...

(Time Bramsen er (indtil videre) IT-ordfører hos Socialdemokraterne)

Leif
--
Husk kørelys bagpå, hvis din bilfabrikant har taget den idiotiske
beslutning at undlade det.