Relativ placering af tabelrækker og -kolonner understøttes nu. Dette websted bør opdateres, da det er afhængigt af, at denne funktion ikke virker.
Leif Neland
2014-07-09 12:50:03 UTC
Firebug skriver på een af mine interne sider (kan ikke lave link)

"Relativ placering af tabelrækker og -kolonner understøttes nu. Dette
websted bør opdateres, da det er afhængigt af, at denne funktion ikke
virker."

Hvad menes der med dette?

Leif
--
Husk kørelys bagpå, hvis din bilfabrikant har taget den idiotiske
beslutning at undlade det.
Kim Ludvigsen
2014-07-09 15:20:07 UTC
Post by Leif Neland
[...]
Jeg vil tro, at det betyder, at din side indeholder kode til relativ
placering af tabelrækker og -kolonner. Hidtil har koden ikke virket
eller givet et andet resultat. Nu virker den relative placering med det
resultat, at siden ikke vises som hidtil.

Den engelske tekst:
Relative positioning of table rows and row groups is now supported. This
site may need to be updated because it may depend on this feature having
no effect.

Hvis oversættelsen ikke er klar, så modtages forslag til forbedring med
kyshånd.
--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå faldgruberne, sådan vælger du det rette webhotel:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-websnedker-webhotel.php
Leif Neland
2014-07-10 05:22:39 UTC
Post by Kim Ludvigsen
Post by Leif Neland
[...]
Der er ikke noget, jeg kan se, er anderledes.

Hvad ER relativ placering overhovedet?

Leif
--
Husk kørelys bagpå, hvis din bilfabrikant har taget den idiotiske
beslutning at undlade det.
scootergrisen
2014-07-10 10:19:47 UTC
Post by Leif Neland
Hvad ER relativ placering overhovedet?
position: relative;

Leif Neland
2014-07-10 07:34:46 UTC
Post by Leif Neland
[...]
Jeg har fundet dette fra 13. juni:

http://www.sencha.com/forum/showthread.php?286933-Firebug-2.0-breaks-ExtJS

"Just an update for anyone still experiencing the issue Firefox 31
fixes the issue. This was released to stable today.
Updating your Firefox should resolve the problems."

Da jeg har den nyeste firefox. er det nok derfor, jeg ikke ser nogle
problemer.

Leif