Enkelt-side web APP
r***@gmail.com
2015-05-16 05:41:28 UTC
Er der nogen af jer, som er gået ind i mobil web APP produktion?

Jeg er interesseret i at se, hvordan andre håndterer:

- Touch vs. click
- ARIA
- AJAX, helst unobtrusive - og helst strict javascript
- CSS3 mobil venligt design for enkelt-side design
- HTML5 mark-up i en APP

Hvis i har en sådan APP, som bruger AJAX og på en enkelt side - ikke flere, må
i gerne linke. Helst hvor sourcekoden er læsbar, og dvs. korrekt indryk og
dokumenteret.

Hvilke værktøjer bruger i til at teste jeres APP?

Jeg bruger jslint og den indbyggede logger i Firefox til at fange fejl i run
time - er der andre, som er vigtige?

MVH
Rune
r***@gmail.com
2015-05-16 05:45:38 UTC
Post by r***@gmail.com
- AJAX, helst unobtrusive - og helst strict javascript
Jeg er ikke så interesseret i frame works, da jeg ikke lærer noget af det.

Så helst native javascript :)

MVH
Rune