Alternativ til jquery.acordion
Henning Wangerin
2014-03-11 17:46:48 UTC
Hej.

Er der nogen som har en link til et alternation til jquery.acordion?

Jeg har brug for at kunne åben flere tabs samtidig.

Så vidt jeg kan se kan jquery.acordion kun have 0 eller 1 tab åbne, men
jeg vil godt kunne åbne flere tabs. Enten manuelt, eller via javascript.

På forhånd tak
/Henning
Leif Neland
2014-03-11 20:52:45 UTC
Post by Henning Wangerin
[...]
Så er det jo ikke en accordion, men bare et antal uafhængige divs, der
kan være synlige eller ej.

Du kan jo lave det som et antal accordions.

Leif
--
Husk kørelys bagpå, hvis din bilfabrikant har taget den idiotiske
beslutning at undlade det.
Henning Wangerin
2014-03-11 21:57:27 UTC
Post by Leif Neland
Post by Henning Wangerin
[...]
Det kan der selvfølgelig være noget om ;-)
Post by Leif Neland
Du kan jo lave det som et antal accordions.
Det kunne selvfølgelig være en mulighed.

/Henning