(Næsten) endelig version
2018-07-22 18:49:03 UTC
Jeg siger tak for al hjælpen med JavaScript. Nu ved jeg lidt mere
om det sprog.

Jeg er rimeligt tilfreds med det færdige resultat (senere: og
dog). Urene er beregnet til at køre på en bærbar og evt. blive
blæst op med en projektor. Jeg har tænkt mig at folk skal bruge
Ctrl-+ hvis de vil tilpasse størrelsen.

Setup-programmet ligger stadig her:
http://bridge.lundhansen.dk/bridgeclock/silkeborgbridgeclock_setup.php
og nu er der et knaplink til det egentlige program.

Men der er endnu et problem med hovedprogrammet
http://bridge.lundhansen.dk/bridgeclock/silkeborgbridgeclock.php
og det er ret mystisk:
Hvis alle urene er aktiverede (hak ved Display timer?), virker
programmet som det skal. Hvis blot ét ur er deaktiveret, så
virker knapperne ikke.
2018-07-22 18:50:53 UTC
Jeg har ikke implementeret SESSION endnu, så værdierne ændrer sig
når man gemmer, men de indstillinger man havde valgt, bliver gemt
som de skal.
Jan Hansen
2018-07-22 19:33:03 UTC
[...]
Når jeg i firefox vælger Funktioner -> indstillinger -> webkonsol
kommer der nederst i browseren et område, der viser javascript fejl.
Når en timer er deaktiveret, står der der
TypeError:document.getElementById(...) is null og fejlen er på linie 99 og 134.
Det er den med
document.getElementById('timer'+n).innerHTML
hvor det element fra den deaktiverede timer mangler.

Det er jo til at rette, ved at sætte alle 3 timere ind, de deaktiverede
i en skjult <div>, aktiverede i en synlig.
Skal det være mere kompliceret, er det til at lave et array:
aktiveret=[0,1,0]
og så pakke det forskellige ind i en test
for (n=0; n<3; ++n) {
if(aktiveret[n]) {
diverse kode her
}
}
--
mvh Jan.
Help Microsoft stamp out piracy. Give
Linux to a friend today!
Bertel Lund Hansen
2018-07-22 21:16:00 UTC
Post by Jan Hansen
Det er den med
document.getElementById('timer'+n).innerHTML
hvor det element fra den deaktiverede timer mangler.
Endnu engang tak.

Nu skulle det være køreklart bortset fra at SESSION stadig
mangler på setup-siden.
Post by Jan Hansen
aktiveret=[0,1,0]
og så pakke det forskellige ind i en test
Det array havde jeg allerede, så jeg valgte den løsning.