CSS dropdown menu på mobil
scootergrisen
2013-06-14 19:19:36 UTC
Jeg prøver og lave min kode så den også virker godt på mobiler.
For eksempel 320pixels bred skærm.

Kender i nogen gode guides eller har i selv lavet nok jeg må se ?

Jeg vil gerne have et ikon hvor menuen så folder sig ud når man trykker
på ikonet sådan at menuen som standard er skjult på små skærme.
Den funktion skulle gerne være i CSS og ikke Javascript.
scootergrisen
2013-06-14 19:22:33 UTC
Altså noget i den her stil ved 480pixels bred skærm og mindre men det
skal være uden brug af Javascript :
http://media02.hongkiat.com/responsive-web-nav/demo/index.html
Birger Sørensen
2013-06-14 20:08:45 UTC
Post by scootergrisen
[...]
Hvordan klikker man på en mobil uden mus?

Birger
Utils http://sdccms.dk/ordbog/ http://sdccms.dk/mailfriend/
http://bredelund.dk CMS som det var meningen et sådant skulle være
Bertel Lund Hansen
2013-06-14 20:13:22 UTC
Post by Birger Sørensen
Post by scootergrisen
[...]
På en smartphone trykker man (som der også står).
På min dumbphone (med Opera Mini) styrer jeg en cursor hen på
linket og trykker på joysticket.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/
Karl Erik Christensen
2013-06-15 11:50:55 UTC
Post by scootergrisen
[...]
Hvorfor laver du ikke noget selv?

Du er jo efterhånden gammel i gårde, så du burde sagtens kunne lave det
selv.

Hint 1: Detekter viewport
Hint 2: Viewport < 320 #menu li: hidden;

Kom så i gang :-)

Karl Erik.
--
http://dmwebdesign.dk/karlerik/