Måned dato i form
scootergrisen
2013-09-13 13:56:50 UTC
Hvordan gør jeg hvis jeg på en let måde vil indsætte datoer i 2 input
feltet i en form sådan her :

<input1> skal være 01-09-2005
<input2> skal være 30-09-2005

Sådan at det gælder en hel måned.

Når formularen har været sendt vil jeg have værdierne ændret til næste
måned.

<input1> skal være 01-10-2005
<input2> skal være 31-10-2005

osv, osv.
Karl Erik Christensen
2013-09-14 14:32:30 UTC
Post by scootergrisen
[...]
Burde være piece of cake for en erfaren programmør som dig :-)
Kik på måned/år funktionerne i manualen.

Hvorfor vil du bruge clientside?

Karl Erik.
r***@gmail.com
2013-09-22 13:50:46 UTC
Post by scootergrisen
Hvordan gør jeg hvis jeg på en let måde vil indsætte datoer i 2 input
Nu har jeg læst dit indlæg, men jeg har svært ved at se, hvorfor det er nødvendigt med to inputfelter.

Derfor kynne det hjælpe hvis du forklarer hvad det skal bruges til, og evt. også give et link.

Hvis det er simpel inputvalidering clientside, så kunne du se på unobtrusive javascript datepicker fra:
www.marco.org.mx/marco/js/datePicker5/

Der skal så stadig valideres serverside.

MVH
Rune Jensen